عمل زیبایی
تزریق ژل به بینی|تزریق فیلر به بینی | تزریق چربی
ژانویه 6, 2021
بهترین جراح زیبایی گوش
می 19, 2021

بهترین جراح بینی در تهران

بینی یکی از اجزای مهم صورت محسوب می شود. وقتی احساس می کنید بینی شما نیاز به عمل دارد، بهتر است به یک جراح بینی مراجعه کنید و با او درباره عمل بینی خود صحبت و مشورت کنید. مسلما انتخاب بهترین جراح بینی کار سختی است. اگر جراح بینی مورد نظر کار خوبی ارائه ندهد یا کارش ضعیف و با عوارض باشد، ممکن است بینی عمل شده شما به ترمیم نیاز پیدا کند و مجبور می شوید حدود یک سال برای ترمیم صبر کنید. بهتر است ابتدا از میزان مهارت و تجربه جراح زیبایی بینی اطمینان پیدا کنید تا دچار مشکل نشوید.

جراح زیبایی بینی باید با تکنیک های روز باشد و به خوبی انواع بینی طبیعی ، بینی گوشتی وبینی استخوانی را بشناسد و برترین روش را برای عمل ( عمل زیبایی بینی گوشتی، عمل زیبایی بینی فانتزی و عمل جراحی زیبایی بینی نیمه فانتزی ) برگزیند.

بهترین جراح بینی
جراحی زیبایی بینی

عمل بینی

معمولا افرادی که دنبال عمل کردن بینی خود هستند، فرم بینی خیلی برای آنها مهم است. اینگونه افراد دنبال یافتن بهترین پزشک هستند. اگر ابتدا بهترین جراح بینی را انتخاب کنید، دیگر نباید نگران فرم بینی خود و عوارض عمل بینی باشید. برای انتخاب بهترین جراح بینی تحقیق کنید و یک جراح بینی با تجربه و با تحصیلات بالا انتخاب کنید. هرچه تجربه جراح بینی بیشتر باشد او گزینه ی بهتری برای انجام عمل جراحی محسوب می شود.

بعد از انتخاب جراح، یک وقت مشاوره بگیرید و با دید روشن عمل کنید. از کسانی که قبلا پیش این جراح عمل کرده اند و اکنون در مطب حضور دارند سوال کنید. جراح باید به سلامتی بیمار اهمیت بدهد و اعتماد بیمار را به خود جلب کند.

برای اطلاع از هزینه عمل زیبایی و جهت دریافت نوبت از جراحان بینی میتوانید با مشاورین در تماس باشید


بهترین جراح بینی
انواع جراحی بینی

ما برای شما بهترین جراح بینی را معرفی می نمایم. شما با خیال راحت بینی خود را به ما بسپارید.
جراح های زیبایی هرساله تعداد زیادی عمل زیبایی بینی را باموفقیت انجام میدهند. شما برای دریافت اطلاعات و رزومه ی بهترین جراح بینی به همراه نمونه کارها وهزینه های انجام جراحی، میتوانید به کانال عمل زیبایی بپیوندید. جهت ویزیت رایگان جراح بینی و یا هر گونه سوال در مورد عمل زیبایی بینی با شماره منشی تماس بگیرید.

جراح های باتجربه قادرند انواع عمل های زیبایی بینی را با تجهیزات به روز و پیشرفته برای بیماران خود انجام دهند. جراح با استفاده از به روزترین تکنیک های جراحی بینی، طوری فرم بینی را تغییر می دهد که درنتیجه بینی شما کاملا طبیعی و خوش فرم باشد.

بهترین جراحان زیبایی بینی در تهران

  • دکتر غزال نوروزی ( متخصص گوش حلق و بینی )
  • دکتر منصور نصیری نژاد ( جراح و متخصص گوش حلق و بینی )
  • دکتر راضیه یابری محمد ( متخصص گوش حلق و بینی )
  • دکتر رویا لطفی یگانه (جراح و متخصص گوش و حلق و بينی پلاستيك بينی و صورت )
  • دکتر کمال کوچک زاده ( فوق تخصص جراح پلاستیک و زیبایی و ترمیمی )
  • دکتر علیرضا محبی ( جراح و متخصص گوش حلق وبینی )


برای کسب اطلاعات بیشتر درباره روش های جراحی بینی، انتخاب بهترین پزشک هزینه عمل و یا جراحی زیبایی بینی هرسوال دیگر می توانید.

با شماره ۰۹۰۱۴۴۴۴۵۰۸ تماس بگیرید و وقت مشاوره بگیرید.